• Regulamin

Regulamin sprzedaży dla umów zawieranych na odległość w sklepie internetowym cudodziela.pl
Obowiązuje od 22 sierpnia 2024 roku

Postanowienia ogólne

  1. W regulaminie stosujemy pojęcia, którym nadaliśmy określone znaczenie. Podajemy je poniżej.
    a) cudodziela.pl, sprzedawca, my – Ewa Kucharczyk zamieszkała w Krępsku 72-113, przy ul. Stepnickiej 1c,
    b) Klient, Kupujący, Państwo – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie internetowym firmy cudodziela. Może ona kupować w sklepie internetowym cudodziela.pl po zarejestrowaniu się w nim lub bez rejestracji.
  2. W regulaminie określiliśmy zasady, na jakich prowadzimy sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem cudodziela.pl
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów, które oferujemy.
  4. Produkty ze sklepu internetowego cudodziela.pl sprzedajemy w Internecie. W sklepie internetowym cudodziela.pl nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
  5. Aby kupić produkt w sklepie internetowym, nie musisz się w nim rejestrować.
  6. Zanim zrobisz zakupy w naszym sklepie, masz obowiązek zapoznać się z regulaminem.

Przedmiot sprzedaży

  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty, które prezentujemy na stronach WWW sklepu internetowego cudodziela.pl
  2. Wszystkie produkty w sklepie internetowym cudodziela.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Na bieżąco aktualizujemy ofertę produktów, które prezentujemy na stronach WWW naszego sklepu.

Płatności

  1. Ceny wszystkich produktów na stronach WWW sklepu internetowego cudodziela.pl są wyrażone w złotych polskich. Cena brutto produktu zawiera podatek VAT, nie obejmuje ona kosztu jego przesyłki.
  2. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, zależnie od sposobu dostawy, jaki wybierze klient:
    a) do paczkomatu - przelewem (przedpłata),
    c) odbiór osobisty - gotówką (przy odbiorze),
  3. Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ochrony środowiska, dlatego wystawiamy faktury w formie elektronicznej.
  4. Gdy wystawiamy i przesyłamy faktury elektroniczne, gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
  5. Nie odpowiadamy za błędne dane, które wskażesz jako dane do faktury podczas rejestracji lub składania zamówienia.
  6. Nie wystawiamy faktur VAT.
  7. Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres e-mail, który podasz podczas rejestracji lub składania zamówienia. O zmianie adresu e-mail powiadamiasz nas pisemnie. Jeśli zmienisz adres e-mail i nas o tym nie powiadomisz, korespondencję będziemy wysyłać na dotychczasowy adres e-mail. Będzie ona traktowana jako prawidłowo doręczona.
  8. Możesz zrezygnować z faktur elektronicznych przez zgłoszenie sprzeciwu dla otrzymywania dokumentu w takiej formie. Aby to zrobić, wysyłasz nam pisemne oświadczenie o rezygnacji. Możesz je wysłać:
    a) pocztą elektroniczną na adres cudodziela@gmail.com lub
    b) w formie papierowej na adres: Ewa Kucharczyk ul. Stepnicka 1c, 72-113 Krępsko
    Prawo do wystawiania i przesyłania Ci faktur elektronicznych tracimy od następnego dnia po dniu, w którym otrzymamy Twoje oświadczenie o rezygnacji z faktur elektronicznych.
    W takiej sytuacji będziemy wystawiać i przesyłać Ci faktury w formie papierowej.
  9. Nie pobieramy opłaty za realizację transakcji, jeśli jako sposób płatności za zamówienie w naszym sklepie internetowym wybierzesz
    • płatność przelewem tradycyjnym
    • płatność BLIK,PayU, Przelewy24

Realizacja zamówienia oraz funkcjonowanie sklepu internetowego

  1. Zamówienia w naszym sklepie internetowym możesz składać poprzez witrynę internetową cudodziela.pl
  2. Jako Klient naszego sklepu internetowego możesz:
    a) robić w nim zakupy i korzystać z indywidualnych rabatów,
    b) uczestniczyć w promocjach
    c) oceniać i opiniować produkty,
  3. Jako zarejestrowany użytkownik sklepu możesz:
    a) śledzić swoją aktywność w naszym systemie,
  4. Zarejestrujesz się, gdy wypełnisz wszystkie wymagane pola formularza rejestracyjnego.
  5. Po zarejestrowaniu się otrzymasz e-mailem odnośnik do strony internetowej, dzięki któremu aktywujesz konto. Aktywacja pozwala zalogować się do sklepu internetowego.
  6. Przetwarzanie danych osobowych reguluje Polityka prywatności, którą znajdziesz pod adresem: https://cudodziela.pl/news/n/134/Polityka-prywatnosci

[Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).]

  1. Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub składania zamówienia jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji umowy sprzedaży, którą z nami zawierasz. Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Swoje dane możesz zmieniać w panelu użytkownika.
  2. Aby zrobić zakupy w naszym sklepie internetowym:
    a) zapoznajesz się z treścią oferty danego produktu,
    b) dodajesz wybraną liczbę produktów do koszyka – jeśli są dostępne,
    c) wybierasz sposób dostawy lub odbioru produktu,
    d) wybierasz sposób płatności,
    e) podajesz dane do wysyłki produktu,
    f) zapoznajesz się z podsumowaniem zamówienia,
    g) składasz i zatwierdzasz zamówienie.
  3. Witryna naszego sklepu internetowego działa prawidłowo, jeśli:
    a) używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,
    b) masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
    c) masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
    Są to minimalne zalecane wymagania technicznie, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym.
  4. Kiedy korzystasz z naszego sklepu internetowego, nie możesz dostarczać treści bezprawnych.
  5. W dowolnym momencie i bezpłatnie możesz usunąć konto użytkownika oraz rozwiązać umowę o świadczenie usług związanych z funkcjonowaniem naszego sklepu internetowego, którą zawarliśmy z tobą przy rejestracji Twojego konta użytkownika.
  6. Kiedy korzystasz z możliwości wystawiania opinii o produktach w sklepie internetowym cudodziela.pl, nie możesz zamieszczać treści o charakterze bezprawnym, w szczególności: używać wulgaryzmów, nawoływać do przemocy lub nienawiści, propagować rasizmu, uwłaczać czyjejś godności, głosić poglądów sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi, podawać informacji, które noszą znamiona przestępstwa, stanowią czyn nieuczciwej konkurencji, naruszają prawa autorskie lub prawa przemysłowe, służą promowaniu produktów i usług podmiotów konkurencyjnych wobec nas lub odsyłają do ofert produktów i usług takich podmiotów. Jeśli nie stosujesz się do tej zasady, możemy usunąć lub zmodyfikować opinię sprzeczną z tym regulaminem, aby uniemożliwić dostęp do niej innym użytkownikom.

Dostawa

  1. Produkty zamawiane w sklepie Internetowym cudodziela.pl dostarczamy wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Zakupione produkty dostarczamy do paczkomatów w miejscu, które wskażesz. Jeśli zamówisz produkty, których z powodu zbyt dużych gabarytów nie można odebrać w paczkomacie, podczas składania zamówienia nie będziesz mieć możliwości wyboru takiej dostawy.
  3. Zamówione produkty możesz odebrać w naszej siedzibie pod adresem:
    Ewa Kucharczyk Krępsko 72-113, ul. Stepnicka 1c
  4. Koszt dostawy zakupionych produktów sprawdzisz na cudodziela.pl
  5. Umowę sprzedaży realizujemy od 1 do 3 dni roboczych.
  6. Jeśli odbierasz przesyłkę z paczkomatu, potwierdzasz odbiór poprzez system informatyczny paczkomatu. W momencie zatwierdzenia odbioru przesyłki na Ciebie jako konsumenta przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  7. Jedno zamówienie możemy rozdzielić na kilka przesyłek – jeśli składa się ono z wielu produktów, które różnią się sposobem pakowania z powodu dużych gabarytów lub czasem dostarczenia. W takiej sytuacji koszt dostawy kalkulujemy indywidualnie I informujemy klienta przed zaakceptowaniem zamówienia.

Prawo do odstąpienia od umowy

  • Jako Klient możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość. Masz na to 14 dni od dnia wydania rzeczy. Nie musisz podawać przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz wysłać:
    a) e-mailem na adres: cudodziela@gmail.com
  • Termin 14-dniowy liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez kupującego lub wskazaną przez konsumenta osobę, inną niż przewoźnik.
  • Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy, które jest wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.
  • Produkt odsyłasz niezwłocznie, do 14 dni po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Reklamacje

  1. Jeśli zawrzesz z nami umowę sprzedaży, masz prawo do reklamacji.
  2. Oczekujemy, że zgłosisz nam usterki techniczne produktu lub jego wady.
  3. Reklamację produktu zakupionego w sklepie internetowym należy zgłosić wypełniając formularz reklamacyjny dostępny w sekcji “Reklamacje i zwroty” w sklepie cudodziela.pl lub przesyłając zgłoszenie reklamcyjnie drogą mailową na adres cudodziela@gmail.com
    Po wypełnieniu elektronicznego formularza lub przesłaniu zgłoszenia mailowego otrzymujesz od nas wiadomość mailową w której potwierdzamy, że przyjęliśmy Twoje zgłoszenie.
  4. Kiedy przyjmiemy zgłoszenie reklamacyjne, wysyłamy Ci wiadomość e-mail. Podajemy w niej instrukcję postępowania reklamacyjnego oraz numer zgłoszenia serwisowego.
  5. Reklamowany produkt dostarczasz do naszej siedziby, która jest miejscem jego zakupu. Gdy zgłaszasz reklamację za pomocą elektronicznego formularza lub droga mailową, zaczekaj z wysłaniem produktu, aż dostaniesz od nas wiadomość z instrukcją postępowania reklamacyjnego.
  6. Aby usprawnić procedurę reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zalecamy wysłać reklamowany produkt na adres:
    Ewa Kucharczyk Krępsko 72-113, ul. Stepnicka 1c
  7. Reklamowany produkt możesz odebrać w siedzibie sprzedającego lub korzystając z usług przewoźnika.
  8. Na odbiór reklamowanego produktu masz 30 dni od otrzymania od nas powiadomienia o zakończeniu procedury reklamacyjnej.
Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy: 
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Ewa Kucharczyk Krępsko 72-113, ul. Stepnicka 1c 
2) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
3) posiadają Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania bądź usunięcia 
4) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.