-
Zwroty i reklamacje
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem cudodziela.pl, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość należy pobrać formularz odstąpienia od umowy i przesłać go na adres mailowy sprzedawcy tj. cudodziela@gmail.com. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy klient ma 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca zwróci należność za zwracany towar w ciągu 14 dni od chwili otrzymania zwracanego przedmiotu.
Zwracany towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek (fakturę/paragon). Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem pocztowym, gdyż takich nie odbieramy. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie lub błędnego adresu powodujące zwrot do nadawcy - klient ponosi koszty związane ze zwrotem oraz koszt ponownego wysłania do adresata.
Zwracane przedmioty muszą pozostać w takim stanie, w jakim zostały otrzymane tj. niezmienionym. Nie mogą być użytkowane, zniszczone bądź wykorzystywane w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech, charakteru i funkcji produktu.
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Reklamacja
Zwracany kompletny towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek (FV/Paragon) lub inny dowód potwierdzający zakup produktu oraz formularz reklamacyjny. Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem, gdyż takich nie odbieramy.
W przypadku stwierdzenia usterki, uszkodzony towar naprawiamy lub wymieniamy na nowy w ciągu 14 dni roboczych od moment dostarczenia (w przypadku wysyłki przedmiotu, dzień przyjęcia do reklamacji liczony jest od dnia odbioru przesyłki) .
Okres gwarancyjny rozpoczyna się od daty wystawienia dokumentu sprzedaży. Ujawnione w okresie gwarancji wady uniemożliwiające eksploatację towaru zgodnie z przeznaczeniem będą bezpłatnie usuwane w terminie 14 dni roboczych od momentu dostarczenia towaru do sprzedawcy. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa, kupującemu przysługuje prawo do otrzymania zwrotu gotówki lub wymiany na nowy sprzęt tego samego typu i modelu. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby sprzedawcy. Warunkiem uznania reklamacji jest dostarczenie sprzętu wolnego od jakikolwiek uszkodzeń mechanicznych, towar musi być w stanie nienaruszonym.
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,- uszkodzeń wynikających z nieprawidłowej eksploatacji
- uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji
We wszelkich sprawach nieuregulowanych powyżej mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.